Evergreen reklamni materijali koji nikada ne izlaze iz mode

Posted by

Volite li reklamne hemijske olovke ili agende? Teško da će se naći neko ko će ovakav reklamni materijal odbiti, od bilo kog brenda da dolazi, zar ne?


Digitalizacija svega što danas postoji učinila je da se glavne reklame sele na društvene mreže, sajtova, a da od starih vidova reklamiranja, televizija ostavi svoj primat i da ga drži na ozbiljnom nivou. Reklame u štampanim medijima imaju sve manje učinka, reklame na radiju takođe, međutim, i dalje postoji reklamni materijal koji nikada neće izaći iz mode i koji će uvek „raditi svoj posao“ savršeno! Šta je ono šta se uvek traži i šta se i u doba digitalizacije i te kako koristi, posebno što je proces digitalizacije i takav reklamni materijal podigao na viši nivo.


Reklamne hemijske olovke


Koliko god se koristili kompjuteri i mobilni telefoni, papir i olovku ništa ne menja u beleženju, podsetnicima, hvatanju beležaka… Zato se reklamne hemijske olovke nikada ne odbijaju, bilo da se dele na ulici, u radnjama, dobijaju kao poklon ili bilo kako drugačije. Navika je takva da skoro svi imaju bar jednu olovku u svojoj torbi, rancu, a najčešće su to reklamne hemijske olovke.
Kada razmišljate koji materijal odabrati i raditi u ove svrhe, reklamne hemijske olovke se nikako ne zaobilaze. Uz sve ovo, one su možda i najmanje ulaganje a dobijaju se u velikim količinama, pa ćete ih uvek imati za poklanjanje. Iako sitnica, takav poklon svi vole i drag je, pa nikada ni ne razmišljajte o tome koliko su i da li su reklamne hemijske olovke dobar potez.


Reklamni upaljači


Sve što se odnosi na hemijske olovke odnosi se i na upaljače kao reklamni materijal. Pušačima uvek fali još jedan, oni koji nisu pušači iz nekog razloga vole da kod sebe imaju uvek upaljač, pa je odličan i kao poklon i kao svojevrsna pokretna reklama. Ukoliko, recimo, razmišljate da li više da uložite u reklamne kese ili upaljače, onda je savet da to budu upaljači, jer kese mogu biti i manje, možda od nekog tanjeg materijala, a više pažnje usmerite ka upaljačima jer mogu biti odlična reklama.


Agende i rokovnici


Olovka ne ide bez papira. Agende, planeri, to-do liste, rokovnici, pa i najobičniji mali blokčići potrebni su svima. Od učenika, studenata, do poslovnih osoba. Zato su ove vrste reklamnog materijala sasvim sigurno evergreen, jer njihova popularnost i potreba nikada neće ne izaći iz mode, već nikada neće prestati. Uvek će trebati dodatna sveska za neke beleške, evidenciju, uvek će trebati još papira za pisanje, zbog čega je ovo deo reklamnog materijala u koji je važno ulagati. Iz nekog razloga je to posebno dobro raditi u periodu novogodišnjih praznika, jer većina tada i očekuje ovako nešto kao poklon.

Reklamni kalendari

A kada smo već kod novogodišnjih praznika i poklanjanja, reklamni materijal na koji se u tom periodu naviklo, posebno na našem podneblju, jesu stoni zidni kalendari. I dok su zidni kalendari nešto u manjoj upotrebi, stoni se i te kako traže, pa se dizajnerski osmišljavaju vrlo privlačno, što pokazuje odlično da je ovo reklamni materijal koji će tako uvek biti potreban.