Kada neko uživa u spremanju onda i ne mora da mu bude plaćeno, a hrana će i dalje biti preukusna. Mnogi od nas uživaju u kuvanju, u dekorisanju jela, u mirisima i ukusima, u miksanju začina i sastojaka.
Mnogi uživaju u eksperimentisanju u kuhinji i prave fenomenalne obroke. Nekima to toliko dobro ide od ruke, da čak i ne gledaju recept i ne prave po receptima, već im sve to ide od ruke i tačno znaju šta i koliko da stave. Posebno je dobra stvar da ukoliko imate vremena i zaradite od tog svog talenta. Mnogi su počeli tako sa pravljenjem sitnih kolača od kuće pa su završili tako što su osnovali mnogo veće biznise, čija su imena sad i te kako prepoznatljiva. Ukoliko se odlučite da započnete sa pravljenjem sitnih kolača i da vam to bude biznis, onda imamo nekoliko saveta:
Kakve kolače spremati?
Kada razmišljate o tome kakva treba da bude vaša ponuda sitnih kolača, gledajte da to bude raznovrsna ponuda. Nemojte samo da se ograničite na klasične kolače. Eksperimentišite, probajte,spajajte razne ukuse. Pravite voćne i čokoladne kolače, pravite ih sa orašastim plodovima, sa vanilom, kafom, kakaoom i slično. Pustite mašti na volju, ali naravno nemojte da izostavite i neku standardnu ponudu. Uvek je dobro u izboru kolača i imati nešto prepoznatljivo, jer neki ljudi ne vole da eksperimentišu i onda žele da probaju samo ono što su već probali. Uzmite u obzir da će nekada biti potrebno da spremate posne kolače. Takođe, nikako nemojte zaboraviti na onu grupu ljudi, koja voli zdrave kolače, te vrlo lako možete spremati i kolače bez šećera, sa nekim prirodnim zaslađivačima ili samo sa voćem. Obavezno neka vaša ponuda ima i sitne kolače bez šećera i brašna.
Kako se reklamirati – flajeri, društvene mreže…
Možete napraviti nalog na društvenim mrežama i tu kačiti interesantne slike kolača. Možete javiti svima koje poznajte da ste krenuli sa pravljenjem kolača i zamoliti ih da malo razglase. Definitivno dobar način može biti i deljenje flajera, odnosno deljenje bilo kakvog reklamnog materijala, na kojem tačno piše ko ste vi, čime se bavite i šta to lepo nudite. Neko će naravno odmah skrajnuti flajer, ali neko će ga se setiti onda kada mu bude bilo potrebno. Tako da je ovo jako dobra opcija da ispromovišete vaš biznis, a više o flajerima i drugim mogućnostima za reklamiranje možete saznati ovde.
Za koga spremati kolače?
Ukoliko ste tek krenuli, malo je nerelano da ćete uspeti da spremate kolače za na primer svadbu za 500 ljudi. Međutim, krenite malim koracima. Možete da spremate sitne kolače za slave na primer, tu obično ne bude mnogo ljudi, te vam neće trebati mnogo vremena. Takođe, možete spremati sitne kolače za neke manje proslave, krštenja, rođendane, proslave neki jubileja firme ili na primer kao deo keteringa nekih događaja. Zavisi naravno ko vas primeti, ali uvek budite otvoreni za mnoge mogućnosti. U početku će vam možda trebati više vremena, ali vremenom u vaš biznis možete da uključite i neke druge, vama bliske ljude, koji će vam pomoći da vam to krene još bolje, pa ćete možda doći i do situacije da spremate i sitne kolače čak i svadbe.