Sasvim sigurno da se pravila u marketingu menjaju, što je i očekivano. U tom smislu se neprekidno javljaju novi načini reklamiranja, pa je iz tog razloga vrlo važno da svako pravno lice ili pojedinac pronađe onaj način, koji je u datom momentu najprimereniji za pristup određenoj ciljnoj grupi.
Zapravo na osnovu toga da li je ciljna grupa mlađa ili starija, odnosno na osnovu toga kakve su navike ciljne grupe potrošača ili korisnika određene usluge koja se plasira se i definiše da li su možda dobar izbor isključivo jarboli za reklamiranje ili je možda bolje pristupiti direktnom marketingu, pa u tom smislu i definisati marketinške aktivnosti.
Sasvim je sigurno da je jedan od najsigurnijih načina reklamiranja upravo onaj koji se smatra takozvanim statičnim, a što u tom smislu najbolje definišu jarboli i zastave, koje se postavljaju ispred određene kompanije. Stvar je vrlo jednostavna, zapravo zato što se na taj način dopire do mnogo veće grupe potencijalnih potrošača ili korisnika usluga. Tim pre, ako je kompanija locirana na mestu, pored koga prolazi veliki broj ljudi, tako je i marketinška aktivnost razvijenija, jednostavno zato što mnogo više ljudi može da vidi ili prezentovanu kompaniju ili određeni proizvod ili uslugu.
Koje sve vrste jarbola postoje?
U principu, najčešće se na tržištu mogu naći spoljašnji statični jarboli, odnosno takozvani fiberglas jarboli.
Njihova unutrašnja struktura je od staklenih vlakana, a oni su postavljeni konusno. Samim tim što imaju vlaknastu elastičnu strukturu, zastava postavljena na njima će se na vetru pomerati, odnosno vijoriti. U zavisnosti od samog položaja, ali i zahteva klijenata, jarboli uglavnom imaju visinu od 6, 8 ili 10 metara.
Značajne su prednosti korišćenja tih jarbola je u tome što, za razliku od onih koji su izrađeni od metala, oni ne mogu da rađaju. Upravo to se i smatra najznačajnijim prednošću, tako da bi trebalo dobro razmisliti o ovim opcijama pre donošenja odluke o postavljanju. S obzirom na to da su izrađeni od fiberglasa, opet za razliku od metalnih jarbola, na njih neće uticati udar groma, prosto zato što ne provode elektricitet.
Još jedna od prednosti ovakve vrste jarbola jeste i ta što se na njihovom vrhu u većini slučajeva nalazi rotirajuća kapa. Možda to na prvi pogled ne deluje tako značajno, ali takvi jarboli su zapravo mnogo bolji, jer zahvaljujući toj rotirajućoj kapi zastava neće da se umrsi ukoliko bude duvao jači vetar.
Sistem za rukovanje na ovakvim jarbolima je prilično jednostavan i ne bi trebalo da predstavlja nikakav problem njegovo korišćenje svima. Uz to oni nisu naročito niti teški, niti gabaritni, a ni komplikovani za montažu.
Različiti načini isticanja zastave
Ukoliko smatrate da su jarboli idealna opcija za reklamiranje vaše kompanije ili određenog proizvoda ili usluge, trebalo bi da znate i da postoji vrlo jednostavno uputstvo za isticanje zastave.
S obzirom na to da je u pitanju takozvani L nosač, to on dozvoljava nekoliko različitih načina isticanja zastave. U principu, nakon što jarboli budu bili postavljeni, zastava može biti istaknuta horizontalno i to po kraćoj strani, kao i vertikalno.
Zapravo kada se zastava ističe vertikalno, ona se svakako ističe po dužoj strani, ali tu postoje dve opcije. Jedna podrazumeva da zastava bude praktično statična, odnosno da rotirajuća kapa bude graničnik, dok postoji i mogućnost da zastava bude tako postavljena da bude praktično stalno u takozvanoj otvorenoj formi. A to dalje znači da su naravno jarboli statični, ali se zastava koja je tako postavljena pomera kada duva vetar. Upravo to je i način koji se najčešće u praksi može sresti.