Kartonske kutije: Jednostavno pakovanje za efikasnu promociju brenda

Posted by

Dobar proizvod je samo pola posla do završene prodaje jer je za to potrebno i upoznati kupce i privući pažnju, a kartonske kutije kao ambalaža jesu odličan način da se izdvojite i na tržištu zauzmete pravo mesto.

Zašto je kartonska kutija bolja od plastične ili tekstilne vrste? Kako pomaže da proizvod bude unikatan? Zašto je firme često biraju?

Kartonske kutije odgovaraju potrebama proizvoda

Kada se pomisli na kartonske kutije, odmah se misli na klasične kutije za pakovanje, ali zapravo, na isti način se prave i formiraju i druga pakovanja i mogu poslužiti kao odličan način za promociju proizvoda i brenda.

Prvo, kutije od kartona se boje u boju po želji, a firma obično to čini u nijansama kompanije ili neutralnu boju na kojoj će se logo firme istaći.

Svaka od njih ima i 6 stranica koje su slobodna i jasno vidljiva površina za ciljano oglašavanje radi posredne komunikacije sa kupcima. Zato se tu postavlja logo, citat i informacije o firmi kao što su broj telefona ili adrese.

Kupac će dobiti kutiju lepog izgleda koja najavljuje još bolji proizvod, a svima onima koji makar i slučajno prođu pored paketa i informacije o firmi i zaintrigiraće javnost.

Kartonske kutije su uvek čvrste i to je njihova prednost u samoj promociji, najviše u odnosu na papir ili tekstil.

Jeftina pakovanja 

Svako pakovanje košta, ali je mnogo više od obične ambalaže ako se koristi u marketinške svrhe. Kartonske kutije su među najpovoljnijim opcijama pakovanja jer se mogu reciklirati što svakako dodatno pojeftinjava proces proizvodnje i čini da je ovo i ekološki opravdan izbor.

Ako se kupuju standardni modeli, kutije će biti najpovoljnije, ali većina proizvođača želi i da ih dekoriše što košta, ali mnogo manje ne go plastične varijante ili tekstilne u mnogim slučajevima.

Vlasnici imaju čak interes i da naručuje posebne oblike jer klasična kartonska kutija u tom slučaju dobija još upečatljiviji izgled koji će kupci primetiti.

Pravilna zaštita proizvoda koji je unutra

Vrlo je važno da pakovanje zaštiti proizvod i to ne sme biti zanemareno pri odabiru. Kartonske kutije to omogućavaju na više načina.

Prvo je sam karton koji se pravi u različitim debljinama, kao klasičan ili sa dodacima koji ga ojačavaju, ali se i unutrašnjost kutije može ispuniti stiroporom, sunđerom, vunicom…pa je to razlog zašto se i najosetljivije stvari, kao što su čaše ili tanjiri, uspešno osiguravaju i štite proizvod.

Ovo je takođe i razlog zašto su kartonske kutije toliko tražene i popularne kao čvrsto i sigurno pakovanje za proizvod, a samim tim i osiguranje da će kvalitet ostati netaknut uprkos izazovima.

Marketing je složen proces i koristi različite načine da dopre do kupaca. Jedan od načina je i preko pakovanja koje se takođe vrlo pažljivo osmišljava.

Prvo se bira vrsta, a onda boja i dizajn, a svrha je da se proizvod zaštiti, zaintrigira sa tim šta se unutra nalazi i pozove druge da kupe isto. 

Kada taj izbor bude i povoljan, onda je ceo koncept još i bolji. Upravo zato su kartonske kutije toliko popularne i uprkos drugačijim vidovima pakovanja, ne gube na interesovanju.