Poslednjih godinu dana svedoci smo velikih promena u društvenom živoru, ali i velikih izazova na poslovnom i planu. Radni prostor vrlo često premeštamo iz kancelarije u radnu sobu, spavaću sobu, pa čak i garaža može da posluži kao kancelarija.
Kancelarija je, svakako, mesto gde smo najefikasniji u onome što radimo, zato što je opremljena kancelarijskim priborom neophodnim za dobar kancelarijski rad. Međutim, kada nužnost od nas zahteva da se iz kancelarije preselimo u kućne uslove, dolazimo u situaciju da sav pribor potreban za rad preselimo ili kupimo novi.
Šta je sve neophodno od kancelarijskog pribora?
Sve što je potrebno za rad u odličnim kancelarijskim uslovima su radni sto, stolica, računar, police, kancelarijska tabla. U kancelariji je najbitnije gde sedite, zato je veoma važno mesto vašeg kancelarijskog stola, ali i sam sto. Trudite se da mesto bude dobro osvetljeno prirodnom svetlošću, ako već nemate tu mogućnost nabavite kancelarijsku stonu lampu. Posebnu pažnju treba obratiti na izbor kancelarijskog stola. On treba biti dovoljne dubine da omogućava da se naslonite prilikom rada i sprečite bol u leđima i ramenima, koji su nužna posledica kancelarijskog posla. Neodvojiva od kancelarijskog stola je kancelarijska stolica. U izboru stolice ne treba da štedite, dobar izbor je preduslov da izbegnete nužne posledice kancelarijskog posla. Visina stolice mora da odgovara visini stola, ali i dužini donjeg dela nogu. Izaberite stolicu koja ide uz vašu konstituciju, ne uz vaš karakter, ne birajte ono što volite, već ono što je korisno. Za ono što volite imate dovoljno mesta na radnom stolu. Tu ćete smestiti notese, kalendare, fotografije, sve što motiviše na bolji rad. Kancelarijske police su, takođe, sastavni deo svakog spiska kojim se vodimo u opremanju, adaptiranju ili renoviranju kancelarijskog prostora. One služe za odlaganje kancelarijskog materijala, ali i za čuvanje. Dobro je da, zbog čuvanja kancelarijskog materijala, police imaju i deo sa fiokama koji obezbeđuje sigurnost da je ono što je važno da sigurnom mestu. Mogu se naći i fioke sa bravom, pod ključem je svakako najsigurnije ono što treba da se sačuva. U vremenu onlline poslova, računar je najneophodniji element kancelarijske opreme. On je sredstvo za rad svih modernih kancelarijskih službenika. Uz dobar računar svakako ide kancelarijska tabla.
Od čega zavisi dobra organizacija i efikasnost u poslu
Uspeh posla u jednoj kancelariji zavisi od dobrih ideja, vrednih radnika, dobrog finansijskog plana, ali i efikasnog kancelarijskog pribora. Ako ste već u udobnoj radnoj stolici, pred odličnim računarom ili možda registrom na dovoljno dubokom radnom stolu, sledeći korak je pogled na kancelarijsku tablu, gde su svi planovi, današnji, nedeljni, mesečni, godišnji. Za organizovanje poslovnih zadataka, ali i praćenje njihovih izvršenja, najvažnija je kancelarijska tabla. Najmodernija je bela magnetna tabla koju karakteriše velika postojanost napisanog teksta, pa je pogodna za duže čuvanje podataka i informacija. Ona nije dobra samo za pisanje već je pogodna i za kačenje materijala koji prati određeni projekat, pa vam je sve na jednom mestu. Tako ste obezbedili najidealnije uslove za početak svakog radnog dana i uspešan poslovni završetak svake radne godine.